6046111604 |
Aprendre de la incertesa: com el cervell gestiona els aprenentatges |
2020-2021 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
8/4/2021 - 8/4/2021 (2 hores) de 17:30h a 19:00h |
|
CRP de la Noguera |
|
Divina Pastora, 1 (Balaguer)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Noguera
|
| |
|
Formació en format virtual |
| |
Accessos |
Plànol
|
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El cervell és l'òrgan de la pensa, i una de les seves funcions principals és aprendre de l'entorn amb un objectiu clar: poder-se anticipar a les incerteses. En aquesta conferència es parlarà de com funciona el cervell quan ha d'afrontar una incertesa, i de quina manera això va condicionant les percepcions que els estudiants tenen d'ells mateixos i del seu entorn, i com s'hi relacionen. La conclusió serà clara: cal estimular la curiositat si volem formar persones proactives i amb mentalitat de creixement.
|
| |
Objectius |
+ Conèixer com funciona el cervell quan ha d'afrontar una incertesa
+ Conèixer de quina manera això va condicionant les percepcions que l'alumnat té d'ell mateix i del seu entorn, i com s'hi relaciona.
+ Aprendre a preparar-se per poder-se anticipar a les incerteses.
+ Estimular la curiositat de l'alumnat si volem formar persones proactives i amb mentalitat de creixement.
|
| |
Continguts |
+ Funcions principals del cervell i com aprendre de l'entorn per poder-se anticipar a les incerteses.
+ Funcionament del cervell quan ha d'afrontar una incertesa, i de quina manera això va condicionant les percepcions que els estudiants tenen d'ells mateixos i del seu entorn, i com s'hi relacionen.
+ Estimulació de la curiositat per tal de formar persones proactives i amb mentalitat de creixement.
|
| |
Formador/a |
David Bueno Torrens. Neurociència, Universitat de Barcelona
|
| |
Avaluació |
Assistència
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
E-mail |
crp-noguera@xtec.cat
|
| |
|
|